شانس بازیگران زن در اسکار 2017

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,اسکار 2017

در حالی که چند ماهی تا برگزاری اسکار و معرفی برندگان امسال باقی مانده است، اما با شروع فصل جدید سینمایی و شروع نمایش مطرح‌ترین فیلم‌های سال، بازار نقد و بررسی برترین‌ها گرم می‌شود.  ادامه مطلب ...

بزرگ شدن لب بدون تزریق با روش "Kylie Jenner "

بزرگ شدن لب بدون تزریق ، kylie jenner
در دو تصویری که از Kylie Jenner می بینید، بزرگ شدن لبهایش کاملا واضح است. او در صفحه ی شخصی اش می گوید: بزرگ شدن لبهای من بدون جراحی و تزریق بوده است و تنها یک راز دارد."
 
ادامه مطلب ...

حضور بر مزار کیارستمی همراهی با یک داغ

سه ماه گذشته و هنوز فراموش نشده است و هر قدمی هم که برداشته می‌شود، درجهت فراموش‌نکردن این اتفاق است.  صحبت از بزرگ سینمای ایران است، «عباس کیارستمی»؛ مردی که توانست سینمای ایران و نام ایران را تا گوشه و کنار جهان ببرد، آن هم به بهترین شکل ممکن.

  ادامه مطلب ...

ماجرای کلیپ جنجالی انرژی هسته ای تتلو فاش شد!

کلیپ جنجالی تتلو

دیدار دیروز امیر دریادار، حبیب الله سیاری از روزنامه جام جم گذشته از توضیحات تخصصی که او درباره قدرت و توان نیروی دریایی کشورمان داد، یک حاشیه جالب هم داشت و آن فاش کردن رازی درباره کلیپ معروف انرژی هسته ای امیرحسین مقصودلو ( امیر تتلو)، خواننده رپ بود.



 Image result for ‫تتلو‬‎ ادامه مطلب ...

بیوگرافی سعید عرب


آهنگهای سعید عرب, زندگی نامه سعید عرب

 

سعید عرب متولد ۱۳۵۹ در تهران است.  از ۱۰ سالگی نوازندگی را شروع کرد و ملودیکا می نواخت و از ۱۷ سالگی بصورت تخصصی این کار را شروع کرد. او وارد کننده لوازم موسیقی است و در این سن شروع به ساختن ملودی کرد و بعد با چند تنظیم کننده آشنا شد ،در همین مدت نوازندگی پیانو را هم شروع کرد.

 

ادامه مطلب ...