دست‌های بریده غول‌آسا

 

کشف دست‌های بریده غول‌پیکر در مصر!

اخیرا گروهی از متخصصان باستان شناسی در بقایای مربوط به یکی از قصر‌های مصر باستان که قدمتی ۳۶۰۰ ساله دارد، تعداد ۱۶ مجموعه استخوان مربوط به دست‌های بریده شبه انسان را کشف کرده‌اند. گفته شده که این اعضا همگی دست راست قربانیان بوده‌اند و در بین آن‌ها هیچ دست چپی وجود ندارد. همچنین ابعاد بزرگ این دست‌ها نکته دیگری بوده که توجه‌ها را به این کشف عجیب جلب کرده است؛ برخی از اعضای مورد نظر به قدری بزرگ هستند که مخاطبان را به یاد داستان‌های نقل شده در مورد نژاد غول‌ها می‌اندازند.

 
ادامه مطلب ...

بیوگرافی بابک جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش


بابک جهانبخش (با نام شناسنامه‌ای علی جهانبخش)، زاده ۱ فروردین ۱۳۶۲ برابر با ۲۱ مارس ۱۹۸۳ در بوخوم، آلمان) می‌باشد. بابک با همکاری با کارگردانان مطرح از جمله مجید فرهبد، محمد باقری، وحید امینی، عرفان خاکی اثرات زیادی را ارائه داد.

ادامه مطلب ...

بیوگرافی آنتونی کوئین + خاطره محمدعلی کشاورز از آنتونی کوئین

بیوگرافی آنتونی کوئین


آنتونیو رودولفو اوکزاکا کوئین (Antonio Rodolfo Quinn Oaxaca) که در بین عموم به اختصار « آنتونی کوئین » شناخته می شود بازیگر، نویسنده و نقاش مکزیکی و آمریکایی تبار در بوستون، ماساچوست، ایالات متحده متولد شد. او یکی از بازیگران نامدار هالیوود بود. کوئین در منطقه فقیرنشین چیاهوای مکزیک از پدری ایرلندی-مکزیکی و مادری مکزیکی-سرخ پوست به دنیا آمد.

ادامه مطلب ...

بیوگرافی حمید فدایی و همسرش + زندگی شخصی و مدلینگ

حمید فدایی متولد 3 تیر 1367 در تهران، مدل و طراح است. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی عمران است، بجز مدلینگ، طراحی می کند و در عکاسی نیز فعال است اغلب به ورزش و مطالعه می گذراند، او در دبی ساکن می باشد.

عکس و بیوگرافی حمید فدایی

 

 

ادامه مطلب ...