واکنش اهالی سینما به حمله و فحاشی به فاطمه معتمدآریا

حمله عوامل خودسر به فاطمه معتمدآریا و کاوه ابراهیم‌پور که برای جلسه نمایش و نقد بررسی فیلم «یحیی سکوت نکرد» به کاشان سفر کرده بودند، با واکنش اهالی سینما مواجه شد. 
ادامه مطلب ...

مراسم “عقد محسن تنابنده” و همسرش + تصاویر


عقد محسن تنابنده ، محسن تنابنده

محسن تنابنده بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون که با نقش نقی معمولی در سریال چهارگانه پایتخت محبوبیت ویژه ای بین مخاطبان دارد با انتشار تصاویری از مراسم عقد خود خبر ازدواجش را اعلام کرد.

 
ادامه مطلب ...

فیلم هایی از زندگی خصوصی چهره ها


چهره ها ، فیلم های خصوصی چهره ها

زندگی خصوصی و واقعی ستاره های سینما و موسیقی همیشه از سوژه های مورد علاقه مخاطبان و مردم عادی بوده و جذابیت خاصی برای سینماگران داشته است.

 

ادامه مطلب ...

روسیه: معارضان به دلیل موفقیت‌های ارتش سوریه، از مذاکره خودداری کردند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه معارضان سوری را عامل توقف مذاکرات ژنو معرفی کرد.
روسیه: معارضان به دلیل موفقیت های ارتش سوریه، از مذاکره خود داری کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "روسیا الیوم"؛ "ماریا زاخاروف" –سخنگوی وزارت خارجه روسیه- در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: "این غیر قابل قبول است که تروریست ها از کمک های انسانی در فعالیت های خود استفاده می کنند." 
ادامه مطلب ...

برنامه «شوک» با رویکرد تازه‌ای به روی آنتن می‌رود


وی ادامه داد: در سری جدید این برنامه به موضوعاتی همچون ازدواج، طلاق، بیکاری، محیط زیست، فرهنگ رانندگی، اعتیاد، کالای ایرانی، مفاسد اقتصادی و ... می‌پردازیم.

وی در خصوص میزگرد تحلیلی برنامه «شوک» تصریح کرد: بعد از پخش هر مستند میزگردی برگزار می‌شود و به صورت تحلیلی زوایای پنهان و آشکار هر موضوع را بررسی می‌کنیم و در خصوص موضوع مستند راهکار و نتیجه‌گیری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است، صراحتاً در مورد دغدغه‌های مردم گفتگو خواهیم کرد. گفتگوهایی با حضور کارشناسان مربوطه که با تصمیم‌گیری اتقاق فکر برنامه و با توجه به موضوع مورد بحث، انتخاب می‌شوند.

شکیبی در خصوص پخش بیشتر برنامه در هفته خاطرنشان کرد: این نوع برنامه سختی خاص خود را دارد. برای اینکه بخواهیم کار جذاب و تاثیرگذار داشته باشیم، زمان بسیار زیادی را باید برای پیش تولید اختصاص دهیم. بنابراین اگر بخواهیم روزهای پخش برنامه را بیشتر کنیم، مستلزم کار طاقت‌فرساست. به هر حال ما سعی می‌کنیم کیفیت را حفظ کنیم و در اختیار مخاطب قرار دهیم. 



انتهای پیام/

سری جدید «شوک» که به «مستند اجتماعی» تغییر نام داده است، در حال حاضر همزمان با پخش سری جدید، در مرحله تولید قسمت‌های دیگر است.
فرشاد شکیبی تهیه‌کننده برنامه «شوک» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دور جدید این برنامه گفت: سری جدید «شوک» به نام «مستند اجتماعی» تغییر کرده است. در حال حاضر همزمان با پخش سری جدید، در مرحله تولید قسمت‌های دیگر هستیم.
 
ادامه مطلب ...